• Ostro Business
  • Export
  • Import
  • Nyheter
  • Kontaktuppgifter
Menu

Trender inom private labels

  • maj 24, 2014
  • Av Markus Jussila
  • Nyheter
  • 0

Ostro Business besökte PLMA-mässan i Amsterdam 20.5 för att uppdatera läget gällande trenderna inom dagligvarornas private label-produkter. Det verkar som om trenden går mot stiliga lifestyle-produktserier med öppen information, i kontrast till att såsom tidigare fokusera på lågt pris. Framöver kan t.ex. vänner av organiska produkter eller grillning hitta sina egna private-label serier. Hälsosamma, lite exotiska, ingredienser såsom Stevia och Aloe Vera förekom i många produkter. Förpackningens betydelse kommer också att bli allt viktigare framöver, och kommer att vara ett helt centralt säljmedel.

Språkval

  • SuomiSuomi
  • SvenskaSvenska
  • EnglishEnglish
  • PусскийPусский

Nyheter

  • Ostro Business at SIAL 2016
  • Trender inom private labels
  • Ostro Business startar samarbete med Excedea
  • Skandinavien intresserar livsmedelsföretag

Ostrotrade

När du behöver en pålitlig partner för att sköta hela din handel, Ostrotrade hemsidor

Copyright © Ostro Business