• Ostro Business
  • Vienti
  • Tuonti
  • Uutiset
  • Yhteystiedot
Menu

Private label-trendit päivittäistavarakaupassa

  • toukokuu 24, 2014
  • Kirjoittanut Markus Jussila
  • Uutiset
  • 0

Ostro Business kävi seuraamassa päivittäistavarakaupan private label-trendeja PLMA messuilla Amsterdamissa 20.5. Vaikuttaa siltä että matalan hinnan hakemisen sijasta lähivuosien trendi on kohti tyylikkäitä lifestyle-tuotesarjoja missä avoin informaatio korostuu. Esimerkiksi luomun ystäville tai grillauksen ystäville voisi olla omat private label-sarjat. Terveelliset, hieman eksoottiset, ainesosat kuten Stevia ja Aloe Vera tulivat monessa tuotteessa vastaan. Pakkauksen merkitys tulee jatkossa olemaan entistä tärkemäpi, ja tulee olemaan aivan keskeinen tekijä kuluttajan tuotevalinnassa.

Kielivalinta

  • SuomiSuomi
  • SvenskaSvenska
  • EnglishEnglish
  • PусскийPусский

Uutiset

  • Ostro Business at SIAL 2016
  • Private label-trendit päivittäistavarakaupassa
  • Ostro Business yhteistyöhön Excedean kanssa
  • Skandinavia kiinnostaa elintarvikealaa

Ostrotrade

Kun tarvitset luotettavan partnerin joka hoitaa koko kaupantekosi, mene
Ostrotrade kotisivuille

Copyright © Ostro Business